Dodano: 07.05.2020
Apple w dalszym ciągu jest dominującą marką w segmencie smartwatchy. Całkowita sprzedaż w I kwartale 2020 wyniosła 7,6 miliona egzemplarzy co przekłada się na 55% udziału w rynku. Na drugim miejscu utrzymuje się Samsung; z 1,9 miliona sprzedanych inteligentnych zegarków. Trzecie miejsce zajmuje firma Garmin z 1,1 miliona sprzedanych sztuk. Garmin odnotował aż 38% wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Globalny wzrost sprzedaży smartwatchy w I kwartale 2020 nastąpił dzięki zwiększonej sprzedaży firm Apple, Samsung, Garmin i Fossil. Udział Samsunga w rynku spadł jednak z 14,9 do 13,9%, głównie z powodu trwającej epidemii koronawirusa. Pomimo dobrych wyników w I kwartale analitycy spodziewają się, że w drugim kwartale sprzedaż będzie słabsza.
Autor:
2020-05-07 15:17 no nareszcie coś rośnie w tych trudnych czasach |