Ranking ofert abonamentowych ,, tylko sim"

Sonda
SONDA : Która sieć ma najlepszą ofertę ,,tylko sim,,
Play
Orange
Plus
T-Mobile
Nju mobile
Heyah
Red Bull Mobile

Zaskakująca ofensywa Plusa

Dodano: 02.12.2012

 

W sieci Plus mamy nareszcie nowe otwarcie. Po okresie zastoju operator przejął inicjatywę na rynku telefonii komórkowej przedstawiając szereg atrakcyjnych propozycji w segmencie ofert z telefonem, ofert typu  ,,tylko sim” oraz w obszarze mobilnego internetu. Nareszcie powstały oferty dedykowane dla klientów przenoszących numer do nowego operatora. Cała oferta wygląda bardzo atrakcyjnie a w niektórych przypadkach jest propozycją najlepszą na naszym rynku. Na przykład w segmencie ,,tylko sim” dla osób przenoszących numer do Plusa oferta jest imponująca. Za kwotę abonamentu 29,9 zł otrzymujemy co miesiąc pakiet 340 minut do wszystkich sieci. Koszt za minutę połączenia w ramach tak niskiego abonamentu wynosi zaledwie 8 groszy. Na dzień dzisiejszy tak dobrej oferty nigdzie nie znajdziemy.

W zakresie ofert mobilnego Internetu przedstawione propozycje są również bardzo interesujące. Oferowane pakiety transmisji danych mają cenę abonamentową porównywalną , a nawet w niektórych przypadkach lepszą , od najtańszych ofert na rynku. Atrakcyjność oferty dodatkowo wzmacnia fakt , że oferowana jest transmisja w technologii LTE ( do 150 Mb/sek download) a także modemy LTE w przystępnych cenach.

Ponadto Plus rozpoczął mocną promocję sprzedaży przez Internet. Ceny telefonów w sklepie internetowym są nawet o kilkaset złotych tańsze a pakiety minut w ramach abonamentu są zwiększone. Reklama w mediach prowadzona jest nieszablonowo i w nowym stylu. Może to zasługa nowej agencji reklamowej ? Natomiast w zakresie e-commerce znalazło by się jeszcze coś do zrobienia. Zbyt mało jest programów afiliacyjnych które zachęciłyby serwisy internetowe do reklamowania oferty Plusa. Istniejące programy afiliacyjne są ubogie, oferujące proste formy współpracy ograniczone do jednego czy dwóch formatów banerów bez możliwości tworzenia linków tekstowych czy własnych ,,deep-linków".

Krzysztof Nieścioruk

Autor: j.w.
Źródło: własne
Komentarze
Brak komentarzy
Zobacz więcej nowości
baner reklamowy-1 baner reklamowy-2